sales tips

Tips 3.Elavator Speech

Tips 3.Elavator Speech

Ada juga yang merajuk kak long tak sentuh business diorang.

Ok since kak long sayang dan layan korang yang baik budi ni ..kak long bagi lagi contoh beberapa industri yer.

Ini ada lagi beberapa contoh ayat POWER untuk menggambarkan produk kita.

Kalau jual kereta..anybrand either local or oversea.Contoh ayat…

Saya menjual kenderaan yang selamat,selesa,menjimatkan wang tapi kualiti setanding jenama antarabangsa

Saya menyediakan pengalaman pemanduan yang sangat menarik ,selesa dan tuan akan rasa seperti duduk di ruang tamu rumah tuan.

Saya memberikan tuan pengalaman pemanduan yang menggembirakan dengan kelengkapan yang berteknologi tinggi.

Kalau kita jual kuih muih atau cookies.Contoh ayat…

Saya memberikan tuan dan tetamu tuan pengalaman menarik bila di jamu dengan cookies yang saya keluarkan sendiri sedap,berkhasiat,halal dan produk kita sangat pentingkan kesihatan dan sangat berzat.boleh order terus ni dengan Suria Shahid.

Kalau kita jual rumah,property atau hartanah pula kita boleh cakap macam ni.Contoh ayat…

Saya akan memberikan tuan pengalaman yang terbaik bila berurusan jual beli hartanah dengan pihak kami.Semua pihak kami akan uruskan dari A-Z.Tau tau jer tuan dah boleh memilik rumah ,hartanah idaman tuan.

Ok boleh kan ..kak long nak jumpa cik adik cantik molek ni..

Kak Long.

