cerita kak long

Beranilah mencipta kelainan..

Beranilah mencipta kelainan..
————————————————

Selalu kalau kita pergi hotel kebiasaan waktu check in waktu boring je tunggu depan kaunter tak buat apa pun selain merenung je muka receptionist nak check in kan kita.

Ada muka yang manis macam gula
Ada muka masam macam cuka
Ada muka blur tak berpijak di bumi yang nyata .

Tapi yang best hotel ni kelainan yang dibuat adalah kat kaunter pendaftaran dia ada di sediakan biscuit yang berderet deret untuk guest.
Nampak tak gambar tu (cer tap picture tu kalau tak tap nanti nampak gambar lampu jer tau) nampak bertin tin biskut tu.macam macam flavour.
Ambik yang di atas tu tau, bukan suruh angkut tin tin tu bawak masuk bilik pulak.
Ambil je FOR FREE.Tapi beringat la ambil tu amalkan sikap sederhanašŸ˜‚šŸ˜‚
Best kan.Walaupun sekadar biscuit…

Zaman zaman sekarang yang mencabar ni cuba kita berniaga ni kreatif kreatif sikit nak menambat hati pelanggan kita.

Walaupun benda kita nak offer tu nampak kecil dan harga tak seberapa tetapi “appreciation dan ingatan “tu yang penting.

Sebab benda benda yang kita rasakan kecil ni lah yang akan menambat hati orang memilih kita.Yang membuatkan kita lain dari yang lain.

Best la hotel ni Extraordinary Services.
Kak Long suka suka suka!!
Interior pun cantik moden dan cozy.
Staff memang cantik dan baik baik belaka.

Nampak tak adik receptionist tu cuba zoom sikit memang sebijik cam nelopar..
Rugi tak datang..

Bolehlah kalau nak merasa pengalaman ni datang ke Hotel Arissa Melaka.
Hotel 5-6star pun tak appreciate kita macam ni kan…

Kak Long.

Image may contain: indoor

Advertisements