pantang larang depan propek

PANTANG LARANG DEPAN PROSPEK 1

Tak berterus terang

Bila kita baru join sesuatu industri tu mengaku je kita baru masih mentah lagi,jangan la DIVA sangat kita ni, budget MELETOP LETOP la sangat jadi kita tak bagitau.

Nanti makan diri.

Contoh kita baru join seminggu cakap terus terang macamni.

“Tuan, saya ni baru sangat dalam syarikat dan bidang ni,saya masih dalam learning proses.

Mungkin nanti tuan tanya ada beberapa perkara yang saya nak refer pada senior saya.

Untuk double confirmkan supaya saya tak tersalah berkongsi info dengan tuan.

Saya harap tuan selesa dan tuan boleh bertolak ansur dengan saya.

Saya akan berkongsi maklumat yang hanya dalam pengatahuan saya dan saya cuba bagi jawapan yang terbaik.

Boleh tau tuan?Taw Taw Taw(berani ke nak cakap taw banyak kali hihihi)

Nampak ….kita kan dah bagitau awal-awal jadi taklah setiap kali prospektanya kita menganga nganga ,tercengang cengang dah malu denganprospek lepas baru nak bagitau ,kita sebenarnya baru.

Propspek baru tanya baru 3 soalan pun, jawapan nya kita masih baru.

Dalam hati prospek aiii main kasar nampak

Boleh yer.

Kak Long

