pantang larang depan propek

PANTANG LARANG DEPAN PROSPEK-11

Jangan mengelamun

FOKUS

Pernah tak kita rasa macam malas nak layan prospek kita cakap pun sambil lewa lepas tu fikiran kita pun sampai terus kat AFRIKA.

Kalau kita buat macam ni kita ingat prospek tu tak tau ke.

Macamana prospek boleh tau.

Sebab biji mata kita ni yang akan tunjuk samaada kita ada depanprospek atau kita ada kat AFRIKA dah.

Prospek bercakap dengan kita tapi kita tak fokus.

Sila FOKUS pada prospek kita yang ada depan mata kita tu.

Jangan abaikan prospek kita.

Jangan cuba nak mempermainkan perasan prospek kita tau.

I will bite U.

Kak Long

Advertisements